SAM Basis

SAM rental

SAM helpt verhuurbedrijven en handelsbedrijven om hun bedrijfsprocessen te automatiseren en digitaliseren.

Dat doen we door binnen SAM alle aspecten onder te brengen waar jij als verhuur- of handelsbedrijf in de operatie mee te maken hebt. Zowel je artikelbeheer als relatiebeheer als orderbeheer vindt allemaal plaats binnen één online applicatie - SAM.

SAM biedt de mogelijkheid om verhuurorders en verkooporders aan te maken. Daar koppel je een relatie en artikelen aan, en op basis daarvan creëer je alles van offertes tot pakbonnen en facturen. Daarbij heb je altijd een duidelijk beeld van je voorraadbeschikbaarheid.

Probeer direct
sambasis

Alles in één

SAM Basis

SAM digitaliseert jouw bedrijf. Met SAM Basis heb je één online app waarin je al je artikelen, voorraad, orders en relaties beheert. Eenvoudig in gebruik, makkelijk gekoppeld en altijd online.

SAM Basis bestaat uit de volgende features:

En dan is er meer

SAM Modules

Wanneer jouw organisatie groeit, groeit SAM met je mee.

Je kunt met SAM flexibel modules toevoegen wanneer deze passen bij jouw organisatie.

De volgende SAM Modules zijn beschikbaar:

Feature

Artikelbeheer

SAM beschikt over een uitgebreid artikelbeheer, waarin je eenvoudig zelf je artikelbestand beheert en uitbreidt. Leg bijbehorende artikelprijzen vast, voeg documentatie, omschrijven en beeldmateriaal toe, en leg je voorraad vast.

Je kunt o.a.:

  • Verschillende type artikelen registreren
  • Bijbehorend price management toepassen
  • Voorraad beheren en mutaties doorvoeren

Met het artikelbeheer heb je altijd een actueel overzicht van je product assortiment en bijbehorende voorraad.

Lees meer

Feature

Relatiebeheer

Met het relatiebeheer van SAM houd je eenvoudig alle belangrijke gegevens van je relaties bij. Denk aan algemene contactgegevens, betalingsgegevens, vaste kortingen en contactpersonen.

Je hebt o.a. de mogelijkheid om:

  • Al je relaties te beheren
  • Gespreksnotities en actiepunten te registreren en te koppelen aan jouw agenda
  • Prijsafspraken en kortingsregels te registreren
  • Orderhistorie te raadplegen

Met SAM Relatiebeheer heb je altijd grip op je relatiebeheer, waar je ook bent. 

Lees meer

Feature

Projectbeheer

Met de feature SAM Projectbeheer beheer je al je orders. Je orders bevatten alle informatie die van belang is voor een goed verloop van je verhuur- of verkoop traject. Aan je project koppel je de juiste relatie, je voegt moeiteloos de gewenste artikelen toe. Vervolgens maak je vanuit hier offertes, pakbonnen, facturen, et cetera.

De voordelen van SAM Projectbeheer:

  • Maak orders in een handomdraai, of het nu voor verhuur of verkoop is.
  • Creëer en verstuur offertes, facturen, raaplijsten et cetera
  • Zie direct of alle artikelen op voorraad zijn

Met SAM Projectbeheer ken je statussen toe aan je orders. Dat wil zeggen dat je altijd ziet welke omzet en workload er in de pijplijn zit. Daarmee creëer je inzicht en controle op je salesprocessen - dat geeft vertrouwen.

Lees meer

Feature

Facturatie

Facturatie hoeft niet ingewikkeld te zijn. Met SAM maken we van factureren een moeiteloze en snelle taak. Want waarom zou je jezelf belasten met tijdrovende processen als je financiële flow met een paar klikken kan worden gestroomlijnd?

Met de feature Facturatie:

  • Maak je in een handomdraai facturen
  • Creëer je (gedeeltelijke) creditfacturen
  • Maak je eigen factuurtemplates
  • Heb je altijd een actueel factuuroverzicht

Met SAM Basis kan je snel, eenvoudig en professioneel factureren.

Lees meer

Feature

Voorraadbeheer

Met SAM houd je altijd eenvoudig inzicht in de voorraadbeschikbaarheid van je verkoop- en verhuurvoorraad. Zo zie je altijd meteen welke artikelen je nog kunt uitleveren, en voor welke orders je eventueel moet inkopen of inhuren.

Met de feature Voorraadbeheer:

  • Registreer je wijzigingen in je ijzeren voorraad
  • Heb je een realtime voorraadoverzicht
  • Zie je de gereserveerde voorraad
  • Voer je eenvoudig voorraadmutaties door

Met SAM Basis heb je de tools in handen om een efficiënt voorraadbeleid te voeren. Bepaal je strategische voorraad en heb te allen tijde grip op de voorraadwaarde. 

Lees meer

Gratis en vrijblijvend

Direct starten

Benieuwd wat SAM voor jouw organisatie kan betekenen?
Je kunt direct starten, 30 dagen gratis en verblijvend.

Het geeft jou de mogelijkheid om vrijblijvend onze alles-in-één oplossing te bekijken en te bepalen of het past bij de ambities voor jouw organisatie.

 

Probeer direct

De eerste voordelen voor jouw organisatie:

  • Tijdsbesparende software - Alle artikelen, relaties en orders op orde
  • Op- en afschalen - Een modulair pakket, waarbij je kunt op- en afschalen naar de behoefte binnen je organisatie. Groeit je organisatie? Dan groeit SAM met je mee
  • Koppelbaar - Eenvoudig koppelbaar met externe systemen zoals boekhoudprogramma's en PowerBI